Plastikoperation



Haha det såg ganska äkta ut, eller hur?

Tycker du det är okej att plastikoperera sig, förstora läpparna, botox, alltså att förändra sitt utseende på det sättet (att lägga sig under kniven så att säga)?

Jag tycker att det är okej. Jag menar om man är "vuxen" har man rätten att bestämma över sin egen kropp och kan därför göra vad man vill med den, även fast andra kanske tycker det är fåfängt, fult eller onödigt. Och om man ångrar sig eller inte kan klara av konsekvenserna av sitt handlande har man bara sig själv att skylla (som med allt annat).

Jag skulle nog inte våga göra det, men om man skulle kunna "photoshopa sig själv" framför en spegel skulle dom flesta (och jag) nog säkert hitta skavanker man skulle ändra på.


Peace out.
Följ min blogg med bloglovin !!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha shit vilken mask xD

2010-05-24 @ 13:15:49
Postat av: Isabella

@: Lisa

Eller hur! Blir nästan rädd haha:)

2010-05-24 @ 13:34:00
URL: http://biebie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Trackback