Lösning till kommentarsproblem!

Skrev till blogg.se om mitt problem med att det inte gick att kommentera på bloggen.

Dom sa - Du behöver återställa din "inläggssida" kodmall. (Gör så här....).

Gjorde som dom sa. Men ingen skillnad, eller jo min bloggdesign blev fucked up.
Efter X antal timmar, fortfarande ingen skillnad....
Hade innan sökt runt lite på Google men inte hittat mycket mer än "spara din inläggssida kodmall". Vilket ju inte funkade för mig.

Bestämde mig då för att igen försöka ta saken i egna händer.
Och efter en timmas trixande upptäckte jag äntligen vad det var!

"I stilmallen"

Jag hade trott att denna koden (typ längst ner i stilmallen)

form {
padding:0;
margin:0px 0px 10px 0px;
}

stod för sökknappen och sökrutan, så genom att sätta in display: none; i koden trodde jag att dom skulle försvinna, vilket dom också gjorde. Men vad jag inte märkte var att kommentarsrutorna också försvann då.

Så min lösning som funka för mig var att
:

form {                                                                form {
display: none;
padding:0;                               - - - - - - >           padding:0;
margin:0px 0px 10px 0px;                                   margin:0px 0px 10px 0px;
}                                                                        }

LÖST!

Nu måste jag bara hitta ett sätt som tar bort sökgrejen utan att ta bort kommentarerna... Dagens I-lands problem.

Bye, bye

Kommentarer
Postat av: emy

sv: vad bra! :D

2011-01-14 @ 14:53:05
URL: http://lippyys.blogg.se/
Postat av: emy

sv: skulle va kul o veta hur du hitta till det inlägget/min blogg :)

2011-01-14 @ 14:53:26
URL: http://lippyys.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Visst är det så. I alla fall för många såna personer. Finns även de som är för blyga för att prata med någon och de känner att de inte passar in.

2011-01-15 @ 12:00:44
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Trackback