Kan inte lägga upp videos!

Okej råkat ut fö nytt blogg probleeem, kan inte lägga upp videor!

Alltså när jag i "Skapa nytt inlägg" klistrar in en inbäddningskod från youtube (vilken som hälst) i HTML-källkoden och trycker på uppdatera så försvinner koden. Men andra saker som man kan skriva i källkoden sparas....

Det funkar att kopiera videokoder från mina gamla innläggs HTML-källkod och klistra in i ett nytt. Men videokoden från de gamla inläggen är ju inte av samma typ som en inbäddningskod från youtube, vilken ändras om när man klickar på uppdatera knappen i HTML-källkoden. Alltså istället för att ändras så försvinner min videokod....

Ja, ja hoppas det löser sig i alla fall.


Fast ni får järna stalka min blogg ringer inte polisen, jag lovar haha.
Men risken för det är nog inte så stor.

Följ min blogg med bloglovin

Bye, bye

Kommentarer
Postat av: benthe

Hej Biebie...helt sant søta;)))



..love from me 2u;)))

<3 <3 3....kos o klem;)

2011-01-25 @ 23:58:26
URL: http://kaffeogcigg.blogg.se/
Postat av: benthe

...d menar jag oxå....o varfør ska man holda hela sanningen tillbaka???....jævla karar..hihihi



...kos o klem fra norsk/svensk;)))



<3 <3 <3

2011-01-26 @ 00:06:40
URL: http://kaffeogcigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Trackback