Oförutsätt

Fick passa småsyskonen igår eftersom mammas järnvärden hade blivit så pass låga att hon fick tas in på sjukhus. Pappa fick köra henne in kl 13 och vänta på att dom skulle komma och ta in henne, han kom inte hem förrän strax innan kl 22 på kvällen... Alltså visst finns det kanske mer brådskande saker att ta hand om på sjukhus men dom blev ju ändå tillsagda att åka till akutmottagningen. Och då ska det inte ta så lång tid innan nån kommer och kollar på en.

Har just kommit hem från skolan nu vädret är fult och nu ska jag diska. Blä, blä, blä.

Hoppas ni  har något roligare för er än jag.











Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe egentligen borde jag inte ha några problem med det eftersom att jag har tagit sprutor hela min uppväxt typ och eftersom att jag har varit självskadare en längre period också. men när det kommer till att andra ska sticka i mig och jag inte får göra det själv då går jag inte med på det. JAG vill ha kontrollen..xD

2011-02-10 @ 16:37:46
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Jasmine

Hoppas att din mamma mår okej nu.



Svar: Åh, fågelsång! Jag ska hålla öronen öppna; det är ju faktiskt första tecknet på att våren är på väg. :)

Kul att du kommenterade.



Kram

2011-02-10 @ 20:13:19
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Trackback