Fotbollsfjollor?

Riktig vårstädnings dag idag. Känner mig duktig.

Har äntligen fått en byro till mina kläder. Den är över 100 år gammal och har stått i trapphallen innan, men nu är den min så slipper köpa en (yes). Jag har nämligen världens minsta garderob som ofta "exploderar" så nu blir mitt golv synligt igen!


Var nyss inne i en diskussion hurvida fotboll är en "fjollsport" eller ej. Tycker själv att fjollsport är lite att ta i, beror nog på spelaren... Men jag menar i vilken annan sport skulle sånt här kunna inträffa?

PUNCH! "Huh? Oh, right! Aaargh!

Hahaha! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fotboll är inte macho som det verkar vara, de fuskar och fular sig.

xxx

2010-05-12 @ 03:00:31
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin
Trackback